Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sara Andersson - 21 februari 2012 22:16

Hejhej!


Stack till stallet vid halv 6 tiden och när jag kom dit så gíck jag in till alla hästarna och kollade så alla hade vatten och att vattnet inte hade frusit och dom som inte hade vatten fyllde jag på deras spannar. Sen kom min ridläare in och sa att ena hästen (Pluto) var dålig i magen och vetrinären var på väg så hon frågade om jag kunde gå med Pluto tills hon kom. Så jag fick gå med Pluto i ungefär en halvtimme och efter någon timme kom Vetrinären och kollade på honom. Jag fick vara med och hjälpa till. Vid halv 8 var vi färdiga och sen skulle jag hjälpa till och fodra hästarna och mamma kom också och hjälpte till. Och vid nio kom vi hem. Och det är väldigt synd om Pluto och nu är jag hellt slutkörd men allt för världens mysigaste ponny.


Puss och krya till Pluto!

Av Sara Andersson - 21 februari 2012 22:08

Hejhej!


Tyvärr så hann jag inte blogga mellan farmor och farfar och stallet. För när vi hade vatt på bibblan och hööks så stack vi hem till Farmor och farfar och åt Semla. För det är ju endå fetttisdag idag. Sen när vi kom så var det att byta om och sedan sticka till stallet. (kolla vad som hände i stallet i nästa inlägg som kommer upp) Och jag kom hem vid 9 så jag har tyvärr inte hunnit så det blev nu men vad gör det?


Ska slänga upp dagens outfit bild här så kolla in hur snygg jag var idag på bibblan och hööks. Hehe xd


 

Tröja Gina Tricot l  Byxor Gina Tricot  l  Röda converse  Intersport

 

Puss!

Av Sara Andersson - 21 februari 2012 13:27

Hejhej!


Tyvärr så blir det ingen bild i detta inlägg heller för jag hinner inte för nu ska jag och mamma sätta oss i bilen och sticka till bibblan och sen efter det sticker vi till Hööks. Outfit kommer sen när vi kommer hem för jag fotade och skulle lägga in på datan men nu hinner jag inte.


Nä, nu ska vi sticka.


Puss!

Av Sara Andersson - 21 februari 2012 11:35

Hejhej igen! ^^


Det blev en rostad macka och en youghurt jag tog ist för jordgubbskräm. Jag och mamma tittade lite på 2½ män och det var ganska bra men vi tröttnade både och så vi struntade och såg allt. Just nu städar mamma lite och jag sitter vid datan. Efter jag gjort detta inlägg ska jag upp och byta om och sen göra v mig och sen ska jag fråga mamma om vi ska sticka till bibblan eller vad vi ska göra. Jag hoppas ju på att vi ska iväg men om mamma inte vill så struntar vi det. Då går jag upp till farmor och äter semla ist. ^^


Nä, nu ska jag snabbt in på bigbrother och sen blire fixa till sig.


Puss!

Av Sara Andersson - 21 februari 2012 10:59

Hejhej!


Kollade som sagt på Big Brother igår, asså fan vad dumma big brother har vatt med att ta in en dum bimbo i huset och lofftet? Asså herregud och där uppe är du ju bara bögar tror jag, hoppas att dom kommer ner till dom andra också eller måste dom vara där upper i 100 dagar, nej det är för fan inte rätt.


Jaja, nu ska jag inte klaga så mycket på det mera än förvänta mig inför ikv när det är igen för det är lite bra för man skrattar ju nästan hela tiden. Idag ska jag och mamma sticka till bibloteket så jag kan låna tbx böcker och låna hem några nya. Jag håller på med Nattens hus och det är super bra så jag hoppas att dom har sjuan, åttan och ninan där så jag kan låna dom tre för jag har läst sexan redan.


Har vatt uppe någon halv timma nu så nu ska jag ta lite jordgubskräm och äta frukost. Idag är det fetttisdag så då ska jag försöka att så många semlor som möjligt men det är ett liitet problem jag gillar inte mandelmässa men älskar själva semlan, aja får väll försöka brega i mig endå och man ska ju verkligen passa på att äta så många semlor idag för sen äter men ju inte så många på andra året eller vafan man ska säga.


Aja, nu ska jag säga hejdå och äta frukost och förmodligen kolla på big brother.


Puss!


och förlåt att det inte kom något foto i detta inlägg men snart ska jag ladda in mina bilder från min kamra och då lovar jag att det kommer flera inlägg med bilder! fina egobilder, haha xd

Om mig

 

Jag är en glad och sprallig tjej på 14 år, snart 15 år. Jag älskar att fotografera och hålla på med hästar. Älskar också mode och allt sådant och min mamma tycker att jag kan designa väldigt fina kläder och hon hoppas jag kommer långt med det. Jag tycker också mycket om att läsa böcker men jag är inte direkt en boknörd. haha xd. På min fritid så är jag mest med kompisar och är i stallet ungefär 3 gånger varje vecka och så får jag ju plugga mycket också till skolan så jag inte kuggar. :)

Om bloggen

I denna blogg kommer jag mest blogga om min vardag och fotografering och troligtvis kommer jag blogga om mode och lite om hästlivet.  Jag hoppas att ni kommer tycka om det jag kommer blogga om och om ni inte gör det säg gärna till och säg till vad jag ska ändra så kan jag nog försöka fixa det.

Hej så länge! :)

   

me

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards